تبلیغات
مت گالا مشهور است برای فرش 150 فوت طول قرمز آن است، هر چند در این سال آن را با سایه های آبی و به رنگ کرم بود. و با این حال برای فعال سازگار با محیط زیست مد لیویا فرث، هر رویداد ارائه یک چالش فرش سبز، پس به صحبت می کنند. "من دوست دارم به هر یک از فرصت فرش قرمز به عنوان یک پروژه پایداری در خود فکر می کنم، می گوید:" فرث. "در این سال من می خواستم به نقره ای در سراسر-درخشان و یک سایبری. کمی آن را سرگرم کننده به شخصیت های مختلف در همه زمان ها است." فرث با یک طراح مستقل ایتالیایی مبتنی بر نام لورا Strambi که یک ماده نوآورانه و پایدار شناخته شده به عنوان استفاده کار Piñatex-A، جایگزین طبیعی جدید به چرم ساخته شده از برگ آناناس. "فیبر Piñatex هستند، محصول برداشت آناناس در فیلیپین،" او exaplins، "بنابراین هیچ زمین اضافی آب، کود، و یا آفت کش ها مورد نیاز برای تولید." نه تنها مواد سازگار با محیط زیست، آن را از لحاظ اقتصادی سالم . "این برنامه یک جدید، درآمد اضافی برای کشاورزان در حالی که ایجاد یک صنعت جدید پر جنب و جوش برای کشورهای آناناس حال رشد است."

در این بیانیه مد Piñatex بدون شک همچنین برای شروع مکالمه جالب در شام-فرث ساخته شده در همان جدول به عنوان جاناتان ایو، سرنا ویلیامز، و تام برادی نشسته بود. او اعتبار همسالان خود که در چالش فرش سبز، از جمله مریل استریپ، جولین مور، و کامرون دیاز به عنوان آیکون های فرش قرمز شخصی او صورت گرفته است. "این واقعیت که آنها فراتر رفت، که به شما پوشیدن 'به' چه داستان شما در حال حمل را 'گفته های یک فمینیست درست است،" او می گوید. و در حالی که فرث ارزش مد اخلاقی او را جدی می گیرد (به عنوان او باید)، رویکرد او به ملاقات پانسمان جشن همه چیز در مورد عناصر "تعجب" و "سرگرم کننده است." "من عاشق تئاتر از آن،" او از این رویداد سالانه است. "هیچ چیز مانند آن در جهان است." لوازم جانبی، و بیش از حد، فرصت دیگری برای برجسته مد پایدار است. در واقع، او یک یادداشت سازگار با محیط زیست شیک درخشان در گوشواره قطره چوپارد است متشکل از aquamarines اخلاقی منابع، تنزنیت و الماس رسید.
+ نوشته شده توسط Kristinacook در پنجشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶ قبل از ظهر، ۸ بازدید ، بدون دیدگاه
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha 
 
نوشته‌های اخیر