تبلیغات
چگونه است که یک عکس از دو زن پوشیده است دو frocks سفید، ایستاده در یک زمستان چوب و به سختی قابل رویت در میان ابرهایی از دود شبح مانند، می تواند به عنوان یک منبع الهام عمیق، ندایی به سربازان پیاده ناراضی ارتش مد خدمت می کنند؟ "در ورود من، شما هیچ وقت نمی دانید که رمز و راز است. این فقط یک پیشنهاد و شما آن را ترک به مخاطبان به قرار دادن آنچه که در آن می خواهید. این مد است در لباس مبدل، "اواخر عکاس دبورا Turbeville، خالق این تصویر نگران کننده است، یک بار گفت.

این تصویر، و بسیاری دیگر از Comme des Garcons فروش و زنان Turbeville در شاخه های عکس وودز، بر روی صفحه نمایش را از طریق 10 ژوئن در گالری Staley حکیم در سوهو، به پایان رسیده به چین به صورت گذشته نگر قطعات ید فعلی مت می باشد. "من یک غریزه برای یافتن مکان های عجیب و غریب، چهره را رد کرد، جو وهم آور، خلق و خوی سرکوب شده،" Turbeville توضیح داد، و این استعداد در همه جا فوقالعاده آشکار است. در یکی از عکس، کودکان قلمداد از سر در گم قایقرانان نی ورزشی؛ در دیگر، یک شبح محجبه فرود یک راه پله حزن انگیز در پاساژ گالری ویویان.

هنگامی که این تصاویر برای اولین بار منتشر شد، آنها نشان یک گسست رادیکال در دنیای عکاسی مد، که در آن زمان بسیار زیادی را در دو ترانشه گیر کرده بود: با وسواس جاذبه جنسی verging در نیمه مستهجن، و طرب پوچ آفتابی. Turbeville یک سوم مسیر فراموش نشدنی بیش از حد واقع گرایی، مفهوم عکاسی مد که به پیشنهاد صرف لباس تکیه را انتخاب کرد.

در سال 1932 متولد شد، Turbeville در یک ثروتمند، خانه عجیب و غریب در ماساچوست بزرگ شده است. او در 20 به نیویورک آمد، به عنوان یک مدل خانه و دستیار به طور کلی به طراح نمادین آمریکا کلر McCardell، که او به عنوان شرح کار "نوع کوکو Chanel از ایالت نیویورک است." Turbeville در نهایت سردبیر در بازار هارپر شد اما نمی چسبد. توسط 1970s او کاوش شد چشم انداز متمایز او با تصاویر خود او.

زندگی او به عنوان مشخص به عنوان هنر او بود. Etheleen Staley، یکی از بنیانگذاران از گالری است که برای چندین دهه به نمایندگی کار Turbeville، توصیف او را به عنوان آرام و فکری، یک خواننده کتاب مبهم و سالک از فیلم آوانگارد، کسی که "احمق ها رنج می برند." او آپارتمان در Ansonia را در بالا سمت غرب برجسته یک اتاق بزرگ است که شما به عقب در زمان منتقل می شود. "شما فکر می کنید شما در روسیه برنامه ریزی انقلاب آن را مانند یک سالن در مسکو در نوبه خود از قرن نگاه کرد،" Staley به یاد می آورد.

اما در صورتی که اتاق کامل بود، هنر Turbeville را ابرام نه بود، به عمد. "بسیاری از اوقات بودند اشتباهات بزرگ وجود دارد،" او یک بار گفت، ". . . می تواند یک برداشت عجیب و غریب و یا یک دختر در تمرکز و سه و یا تاری وجود دارد. اما من می در نهایت ذوق اشتباهات و پیوستن آنها به کار من است. و من برای آن شناخته شد. "
+ نوشته شده توسط Kristinacook در جمعه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷ قبل از ظهر، ۶ بازدید ، بدون دیدگاه
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha 
 
نوشته‌های اخیر